شهید امیرحسین آقاجانی

بازدیدها: 126

 

نام پدر : اکبر                                       تاریخ تولد : 1345

تاریخ شهادت : 21/9/1361             عملیات ومحل شهادت: والفجر مقدماتی- اهواز

 شهید امیرحسین آقاجانی فشارکی 01

حدیث پرواز

سال 1345 بود که لاله ی وجود امیرحسین از فراز خاک بر بلند سرای زندگی رویشی سبز کرد و در سایه سار محبت و تربیت خانواده با اسلام ناب و شیوه ی درست زیستن آشنا گشت.

مادر آنچنان عزم تربیت او کرده بود که هیچ گاه بی وضو شیرش نداد .

به گاه آموختن بر سر سفره ی دانش نشست تا در حد توان توشه ای برگیرد.

همزمان با بلند شدن طنین آزادی خواهی مردم ایران سوار بر سمند تیزپای غیرت و مردانگی به سمت استقلال و آزدای تاخت تا جایی که به سبب فعالیت های انقلابی توسط ساواک مورد تعقیب قرار گرفت.

ایمان و محبت به خداوند در دل او چنان جذبه ای ایجاد کرده بود که نماز و روزه، دعا و توسل عجین با زندگی اش شده بود. صبر،مهربانی، خوش خلقی و خدمت به مردم از خصلت های اخلاقی او بود.

آن گاه که شراره های آتش خشم دشمنان ایران اسلامی شعله ور شد و همه ی جهان کفر در برابر ایران قد علم کرد او به جمع یاران امام پیوست و لباس مقدس رزم برتن نمود و راهی میدان نبرد شد.

پس از گذراندن آموزش های نظامی و رزمی فردی لایق و توانمند برای اعزام شد پس با مسئولیت خمپاره انداز در عملیات ها شرکت می کرد و با تمام توان جلوی پیشروی دشمن را می گرفت.

تا آنکه در آذرماه سال 61 در منطقه ی دهلران بر اثر بمباران خوشه ای دشمن به شهادت رسید و پیکر مطهرش که در اثر سوختن دیگر قابل شناسایی نبود به دیارش باز گشت.

 

 

کلام نور

ای مسلمانان!این دنیای فانی فقط و فقط آزمایشگاهی است برای امتحان مردم. اگر تمامی دنیا را به من بدهند با دو رکعت نماز که در جبهه خواندم عوض نمی کنم.سعی کنید برای خدا عبادت کنید واز عبادت لذت ببرید. بر گوشه ی قبرم بنویسید که ای آمریکای جنایتکار بدان و آگاه باش که با اسلام و مسلمین نمی توانی مقابله نمائی چون که مسلمین عاشق شهادتند.

درباره basir

موارد جالب

شهید مجتبی ابراهیمیان دولت آبادی

بازدیدها: 90نام پدر : عباس                                                         تاریخ شهادت : 20/9/1360 تاریخ تولد : 1342                                                    عملیات : …

دیدگاهتان را بنویسید

اخبار با تصاویر

آمار بازدید

  • ۰
  • ۳۸۶
  • ۶۷۹
  • ۵,۸۰۷
  • ۲۴,۰۱۰
  • ۳,۹۰۰,۰۰۱
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۵