شهید حسین مرادیان

بازدیدها: 60

نام پدر : علی                                                              تاریخ تولد : 1345

تاریخ شهادت : 21/1/1367                           عملیات ومحل شهادت: والفجر8- فاو

حدیث نور

  پنجمین سال از دهه ی چهل بود که حسین دیده به جهان گشود. سر در دامان مهر مادری زحمت کش نهاد و پنجره ی دل به سوی نصایح پدر گشود. به سن علم آموزی که رسید تشهید حسین مرادیانا گرفتن مدرک دیپلم پیش رفت و پس از آن فعالیت ها ی انقلابی و جهادش مانع از ادامه ی تحصیل شد.

او همواره یاری رسان دیگران بود و در صداقت و راستگویی شهره ی خاص و عام . دین و آیین را سرلوحه ی کارهای خویش قرار داده و پیوسته خود را ملزم به انجام آن می دانست. با همه به ویژه خانواده اش مهربان بود و سعی می کرد از سختی های زندگی شان بکاهد. وی در همه حال با خوش خلقی و شوخ طبعی بزم شادی برای اطرافیان برپا کرده و نظافت و پاکیزگی اش او را از دیگران متمایز می کرد.

پایبندی به نماز اول وقت و اقامه ی جماعت و عشق و علاقه ی اش به راز و نیاز با خدا حسین را در زمره ی افراد متدین و خاص قرار داده بود.

با شروع نهضت انقلاب قلب و روح را با امامش همراه ساخت تا کاخ استبداد و جنایت را فرو افکند.

پس از آن که ثمره ی پیروزی بر درخت وطن به بار نشست به خیل بسیجیان پیوست و راهی میدان جهاد شد.

او که بر تن کردن جامه ی سرخ شهادت در راه خدا را افتخار می دانست با وجود برخی ممانعت ها را هی جبهه شد و چند سالی از عمر خود را خالصانه صرف دفاع از اسلام و میهن اسلامی اش کرد و پس از آن در فروردین ماه سال 1367 در حین عملیات والفجر8 بر روی آب های اروند مورد اصابت گلوله های دشمن قرار گرفت و با افتادن پیکر مطهرش در رودخانه ، آب کفن همیشگی اش گشت وپیکر مطهرش هیچ گاه پیدا نشد.

 

کلام نور

پشتیبان ولایت فقیه و رهنمودهای دلسوزانه ی امام عزیزمان باشید.یک پیام برای کسانی دارم که انتظارشان از انقلاب زیاد است بگویید شما برای این جنگ و انقلاب چه کردید؟!

این دنیا محل کشت و کار است و محل بذر پاشیدن و خوب آبیاری کردن پس سعی کنید در این محل فانی و فرصت کم بهترین زارع و کشاورز باشید تا حاصل خوبی را در آن سرای باقی و اصلی برداشت کنید.

 

درباره basir

موارد جالب

شهید سعید کهشان

بازدیدها: 137   نام پدر : علی                                       تاریخ تولد : 1345 تاریخ شهادت : 1364                            …

دیدگاهتان را بنویسید

اخبار با تصاویر

آمار بازدید

  • ۰
  • ۱,۵۵۱
  • ۳,۶۱۸
  • ۲۰,۶۹۲
  • ۵۰,۹۸۴
  • ۳,۹۵۹,۶۶۹
  • ۱۴۰۳-۰۱-۲۹