شهیدمحسن جنگجویان

بازدیدها: 40

نام پدر : فضل الله                                                       تاریخ تولد : 2/8/1342

تاریخ شهادت :5/12/1362                                 محل شهادت : طلاییهشهید محسن جنگجویان - Copy

حدیث نور

آبانماه سال 1342بود که فضل الهی شامل حال خانواده ی متدین و پرهیزکار جنگجویان شد و خداوند پسری به آنان عطا کرد تا که به واسطه ی او ستاره ای دیگر در آسمان شهادت طلوع کرده و هدایتگر راه زمینیان گردد.

محسن در دامان پرمهر والدین با شیوه ی درست زیستن آشنا گشت و از همان کودکی دل به معبود کعبه سپرد و با هدف رسیدن به او قدم در جاده ی پرپیچ و خم روزگار نهاد.

آن زمان که خمینی کبیر آن مردی که زمین و زمان وامدار او بوده و هست هم چون خورشیدی در آسمان تاریک وطن طلوع کرد، محسن به همراهی او شتافت تا با رهبری او دیوارهای ظلمت طاغوت درهم شکند. پس با شرکت در تظاهرات، شعارنویسی و پخش اعلامیه های امام در بیرون راندن ظلمت و ظهور نور حق در سرزمین ایران سهیم شد و پس از پیروزی انقلاب با عضویت در سپاه تمام هم خود را برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن به کار بست.

محسن که شجاعت، تلاش و پشتکار را سرلوحه ی اعمال خود قرار داده بود در همه حال پای بند به دستورات و فرامین اسلام بود.

هنوز لبخند پیروزی انقلاب از لبان مردم رخت برنبسته بود که با صدای شوم گام های تجاوز دشمن حس پاسداشت از مرزهای وطن در دلش موج زد و وارد عرصه ی جهاد شد. بروز توانایی ها و استعدادهایش سبب گشت جانشین فرمانده ی گردان گردد و سرانجام پس از رشادت های فراوان در آخرین روزهای سال 62 به فیض عظمی شهادت رسید وپیکر مطهرش برای همیشه میهمان خاک پاک طلاییه شد.

پیام شهید

هدف ما و همه ی شهیدان، اسلام و توسعه ی آن است . عزیزانم همیشه و در همه حال پشتیبان ولایت فقیه باشید.

درباره basir

موارد جالب

شهید سعید کهشان

بازدیدها: 137   نام پدر : علی                                       تاریخ تولد : 1345 تاریخ شهادت : 1364                            …

دیدگاهتان را بنویسید

اخبار با تصاویر

آمار بازدید

  • ۰
  • ۱۱۳
  • ۳,۶۱۸
  • ۱۹,۲۵۴
  • ۴۹,۵۴۶
  • ۳,۹۵۸,۲۳۱
  • ۱۴۰۳-۰۱-۲۹