شهید محمد حسین محلوجی

بازدیدها: 58

نام پدر : عبد الرسول  تاریخ تولد : 1338

تاریخ شهادت : 5/1/1361عملیات : فتح المبین

حدیث پرواز

سال 1338 در خانواده ای ساده و فضایی آکنده از معنویت دیده به جهان گشود. ضمیر پاک درونش تحت تربیت خانواده یِ متدین خود قرار گرفت و از کودکی آشنای با معارف ناب اسلامی شهید محمد حسین محلوجی 01گشت.

او که وجودش روشن به نور محبت اهل بیت(علیهم السلام) بود در کنار حب به آنها، تلاش می کرد معرفتشان را نیز کسب کند.

شوخ طبعی، خوش خلقی، صمیمیت و مهربانی از ویژگی های اخلاقی او بود، به طوری که یاد و خاطره ی شیرین آن با روح و جان خانواده اش عجین شده است.

خیزش عظیم مردم و برافروخته شدن شعله های انقلاب روح پاک محمد حسین را به جوشش آورد و هیجان و حرکتی در وی ایجاد کرد که همراه مردم انقلابی شد و درفعالیت های ضد رژیم شاهنشاهی شرکت جست وبا پیروزی انقلاب به همراه دیگر مردم کشورش جشن آزادی گرفت و محافظ ارزش های انقلاب شد.

چند ماهی بعد با آگاهی از هجوم بی رحمانه ی دشمن بر خاک وطن لباس خدمت بر تن کرد و از طریق هوابرد ارتش راهی میدان جهاد شد .

ولایت مداری و عشق و علاقه ی فراوان به امام، بصیرتی به او داده بود که هیچ گاه فریب گروهک ها را نخورده و از خط امام خارج نشد.

سرانجام پس از رشادت های فراوان در پنجم فروردین ماه سال 61 در منطقه ی رقابیه در عملیات فتح المبین ردای سرخ شهادت بر تن کرد و ایران و ایرانیان را وامدار خود نمود.

پیام شهید

هیچوقت خدا را از یاد نبرید.همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید و سعی کنید جمهوری اسلامی را به تمام جهان صادر کنید.از احتکار و گرانفروشی جلوگیری کنید و اگر ساکت بمانید در روز قیامت در مقابل خدا و این شهیدان شرمنده هستید.

درباره basir

موارد جالب

شهید سعید کهشان

بازدیدها: 137   نام پدر : علی                                       تاریخ تولد : 1345 تاریخ شهادت : 1364                            …

دیدگاهتان را بنویسید

اخبار با تصاویر

آمار بازدید

  • ۰
  • ۲,۳۷۰
  • ۳,۶۱۸
  • ۲۱,۵۱۱
  • ۵۱,۸۰۳
  • ۳,۹۶۰,۴۸۸
  • ۱۴۰۳-۰۱-۲۹