شهید مجتبی ابراهیمیان دولت آبادی

بازدیدها: 90

نام پدر : عباس                                                         تاریخ شهادت : شهید مجتبی ابراهیمیان 0120/9/1360

تاریخ تولد : 1342                                                    عملیات : بستان

حدیث پرواز

دومین سال از دهه ی چهل، دهه ای که امام خمینی(ره) آن را دهه ی تولد سربازانش نامید قدم در دنیای خاکی نهاد تا در کمتر از نوزده سال خوب زیستن و زیبا جان دادن را به دید همگان رساند.

پس به سن هفت سالگی که رسید قدم در راه کسب دانش نهاد و تا گرفتن مدرک دیپلم همره دانش آموزان ماند.

ایمان به خداوند در وجود او چنان جذبه ای ایجاد کرده بود که تنها با نماز روح آسمانی اش آرام می گرفت و راز و نیاز شبانه، او را به تعالی می رساند.

مجتبی خود را مقید به انجام واجبات کرده بود و توجه زیادی به لقمه ی حلال داشت و بدین سبب در پرداخت وجوهات لحظه ای درنگ نمی کرد. تواضع و فروتنی، حسن خلق و مردم داری از شاخصه های اخلاقی او بود. مجتبی که در روزهای پرهیاهوی انقلاب همراه با انقلابیون، با تمام توان در جهت پیروزی قدم گذاشته بود، پس از به ثمر نشستن نهضت اسلامی مردم، عزم جزم حفاظت از انقلاب کرد. پس راهی سپاه شد و از آن طریق خدمات فراوانی نمود.

وی مدتی در جهاد سازندگی و پس از آن برای مبارزه با کومله ها راهی کردستان شد و در همین راستا به دست آنان اسیر و پس از یکسال واندی شکنجه های روحی و جسمی توانست فرار کرده و بی وقفه برای شرکت در عملیات راهی جنوب شود. سرانجام مجتبی در آذرماه سال 1360 در عملیات بستان جان به جانان تقدیم نمود و به فیض عظمی شهادت رسید.

پیام شهید

بارالها! تو می دانی که من اسلحه ام را به خاطر زورگویی به دست نگرفتم و برای رضای تو می باشد. پروردگارا تو این بنده ی گنهکار را ببخش و لیاقت سربازی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و پیروی از این ابرمرد تاریخ، امام امت، خمینی بت شکن، این یار مستمندان جهان را به من بده و امثال من می رویم تا انشاءالله بتوانیم خدمتی به اسلام و مسلمین بنماییم.

 

 

درباره basir

موارد جالب

شهید سعید کهشان

بازدیدها: 137   نام پدر : علی                                       تاریخ تولد : 1345 تاریخ شهادت : 1364                            …

دیدگاهتان را بنویسید

اخبار با تصاویر

آمار بازدید

  • ۰
  • ۱,۰۵۶
  • ۲,۴۷۴
  • ۱۲,۸۸۹
  • ۴۷,۲۸۴
  • ۳,۹۵۰,۰۸۷
  • ۱۴۰۳-۰۱-۲۹