شهید والامقام علی اصغر رستمیان

بازدیدها: 48

علی اصغر رستمیان

شهید علی اصغر رستمیان نام پدر : عباس تاریخ شهادت : ۶/۱/۱۳۶۰ تاریخ تولد : /۱/۱۳۳۹ محل شهادت : آبادان

علی اصغر در سال ۱۳۳۹ همزمان با شکفتن طبیعت، لاله ی وجودش شکوفا شد و زیبایی و طراوت بهار را برای خانواده اش دوچندان کرد. از همان کودکی دلسوز مادر بود و یاور پدر. تواضع و فروتنی اش آن چنان بود که به همگان احترام می گذاشت و در همه حال یاری رسان اطرافیان به ویژه مادر بود. به سن تحصیل که رسید مشتاقانه قدم در راه کسب علم نهاد پس از پایان اتمام دوره ی راهنمایی به علت علاقه به صنعت راهی هنرستان شد و  با تلاشی فراوان درس      می خواند. با اوج گیری نهضت روح خدا به جمع انقلابیون پیوست و چون رسالتی بالاتر یافته بود درس را رها کرد و تمام وقت صرف پیروزی انقلاب کرد. پس بی هیچ ترس و واهمه ای در برابر حامیان طاغوت می ایستاد و فریاد آزادی خواهی سرمی داد. با پیروزی انقلاب او که عشق امام در سینه داشت خود را سرباز امام خواند و وارد ارتش شد و در کنار آن با عضویت در مدرسه ی عشق اوقات خالی از کارش را در بسیج می گذراند و تمام همَّش را صرف دفاع از انقلاب و خدمت به مردم  کرد. با شروع حمله ی کوردلان و جابران به خاک وطن اسلامی  او که هیچ گاه ظلم و ظالم را   نمی توانست تحمل کند راهی جبهه شد و هنوز یک ماهی از حضورش نگذشته بود که در رؤیایی صادقانه شهادتش را نزدیک دید. پس به وداع با دوستان پرداخت و پس از آن در روز جمعه غسل شهادت نمود و در انتظاری زیبا به وصال محبوب رسید.

از ملت مسلمان ایران می خواهم که هم بستگی خود را حفظ کنند و هر آنچه رهبر عزیزمان می گوید به آن عمل کنند تا هر چه زودتر به پیروزی کامل برسیم. به امید پیروزی همه ی مسلمین جهان.

درباره علیرضا

موارد جالب

شهید سعید کهشان

بازدیدها: 137   نام پدر : علی                                       تاریخ تولد : 1345 تاریخ شهادت : 1364                            …

۵ نظر

  1. با سلام و ادب و احترام.
    بنده حسین رستمیان برادر کوچتر شهید بزرگوار علی اصغر رستمیان از اینکه زندگینامه و وصیت نامه برادر شهیدم را در سایت هیئت بنی فاطمه قرار دادید بسیار سپاسگزارم. لطفا در صورت امکان از تصاویر شهید نیز استفاده گردد. با احترام فراوان حسین از تهران ۰۹۱۲۲۷۸۰۲۶۹

  2. با سلام و ادب خدمت تمام بزرگان هیئت مترم بنی فاطمه اصفهان با احترام برادر شهید بزرگوار: سین رستمیان از تهران

  3. با سلام و ادب و احترام خدمت تمام عزیزان هیئت بنی فاطمه (س) اصفهان. ضمن عرض تبریک اعیاد ماه ذیحجه ، بالاخص عید الاکبر عید ولایت و امامت عید غدیر خم و به امامت رسیدن حضرت امیر المومنین علی (ع) را خدمت تمام بچه هیئتی ها تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیق روزافزون تمام دوستان را از خداوند منان خواهانم. در ضمن بسیار تقدیر و تشکر بابت اینکه از بیت شهید و مادر گرامی شهید عیادت و ملاقات داشتید. امید است که هیچ گاه گرفتار بیماری و کسالت نشوید. با احترام حسین از تهران.

  4. سلام. نقل یک خاطره. در سالهای حدود ۱۳۷۲ یا ۱۳۷۱ بنده حسین رستمیان فرزند مرحوم ابوالشهید حاج عباس رستمیان به اتفاق بزرگان هیئت بنی فاطمه و بچه هیئتی ها در ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) برای پس دادن عزاداری هیئت محمدیه شیراز به شیراز سفر کردیم که این خاطره و سفر شیراز خیلی روی من تاثیر خوب گذاشت و تا آخر عمر به یادگار باقی خواهد ماند. خداوند تمام بنیانگذاران این اقدام خوب از جمله حاج آقا سقا و دیگر گذشتگان و شهدا و از این هیئت را قرین رحمت خود نماید. انشاءالله.

دیدگاهتان را بنویسید

اخبار با تصاویر

آمار بازدید

  • ۰
  • ۷۱
  • ۴۷۷
  • ۲,۸۷۳
  • ۳۸,۶۸۲
  • ۳,۹۳۸,۲۹۷
  • ۱۴۰۳-۰۱-۲۹