عده‌ای درصددند آمریکا را منجی ایران معرفی کنند

بازدیدها: 13

دبیر شورای نگهبان:
عده‌ای درصددند آمریکا را منجی ایران معرفی کنند/چهره‌های خط امامی را برای انتخابات آتی بشناسید و حمایت کنید/ مسئولان دولتی از قافله مردمی محکوم‌کنندگان فتنه ۸۸ عقب مانده‌اند

دبیر شورای نگهبان گفت:‌ عده‌‌ای درصدد هستند که آمریکا را منجی ایران معرفی کنند و خط ولایت را در میان مردم کور کنند ولی شورای نگهبان و سپاه خار چشم آنها است.
عده‌ای درصددند آمریکا را منجی ایران معرفی کنند/چهره‌های خط امامی را برای انتخابات آتی بشناسید و حمایت کنید/ مسئولان دولتی از قافله مردمی محکوم‌کنندگان فتنه ۸۸ عقب مانده‌اند

آیت‌الله احمد جنتی امشب در مراسمی که به همت جمعی از مردم ولایی و انقلابی اصفهان در حسینیه بنی‌فاطمه برگزار شده بود در ابتدا سخنان خود را پیرامون واقعه غدیر خم و فضیلت بی‌شمار امیرالمؤمنین (ع) آغاز کرد.

وی با بیان اینکه پایه‌گذار نخست غدیر خدای متعال است، گفت:‌ همه از توصیف و تمجید مولی‌الموحدین علی (ع) عاجز و ناتوان هستند ولی همین بس که آن امام همام خود فرمود قبل از آنکه من از میان شما بروم از من بپرسید که این حاکی از تسلط و اشراف حضرت علی(ع) بر مسائل دنیا و آخرت است.

جنتی در ادامه به مسئله و حادثه تلخ منا اشاره کرد و گفت: امیدواریم به حق همه معصومین عمر آل‌سعود هرچه زودتر به پایان برسد چنین کشتاری در تاریخ حج نبوده است که قریب ۵ هزار حجاج کشته شوند این امر قطعاً جرم و از حالت طبیعی خارج است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر باید همه جهان اسلام نسبت به این جرم یعنی حادثه تلخ منا به خروش آیند، من از سکوت عالم‌نماهایی که در دنیای اسلام هستند واقعاً تعجب می‌کنم.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه در جهان اسلام تنها ایران اسلامی بود که در برابر جنایت آل‌سعود در منا قاطعانه موضع گرفت، عنوان کرد: انقلاب اسلامی احیاگر بوده، بدان معنا که نمی‌تواند در برابر خباثت‌ها و جنایت‌های ظالمان در جهان امروز سکوت کند، انقلاب اسلامی به مردم ایران عزت و قدرت بخشید.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای فرزند غدیر و عاشورا هستند، تصریح کرد: سکوت کشورهای عربی منطقه در برابر این حادثه تلخ و مجرمانه جای تعجب دارد، ایران به برکت انقلاب اسلامی و ولایت علی ابن ابیطالب(ع) زنده است و فریادرس مظلومان جهان می‌باشد.

جنتی افزود: آل‌سعود را باید مجامع قضایی و دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه کنند، هرچه لعنت به آل‌سعود بفرستیم کم است.

وی بار دیگر به قیام و خروش یک صدای جهان اسلام در برابر جنایات آل سعود اشاره و اذعان کرد: این حوادث تلخ در حرم امن الهی رخ داده است ولی متأسفانه علی‌رغم کشته شدن ۵ هزار حاجی از ۲۴ کشور جهان مواضعی قاطعانه شاهد نیستیم.

* عده‌ای در کشور درصدد کور کردن خط ولایت فقیه هستند

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد:‌ امروز عده‌ای در خیمه‌هایی از کشور درصدد کور کردن خط ولایت فقیه هستند آنها در ظاهر سخن از پیروی ولایت می‌زنند و در پنهان علیه ولایت فقیه عمل می‌کنند.

جنتی اضافه کرد: امروز کسانی که سخن از حق‌الناس بودن رأی مردم به استناد فرمایش رهبر معظم انقلاب می‌کنند افرادی هستند که تا پیش از این اعتقادی به ولایت فقیه نداشتند و درصدد سواستفاده از این فرمایش رهبری برآمده‌اند اما رهبر معظم انقلاب در اقدامی حکیمانه شورای نگهبان را نیز حق‌الناس نامیدند که مشت محکم بر دهان سوءاستفاده‌کنندگان بود.

* عده‌ای در داخل درصددند آمریکا را منجی ایران معرفی کنند

دبیر شورای نگهبان ابراز کرد: مردم ایران با رشادت‌ها و جانفشانی‌های خود در طول سال‌های گذشته آمریکا و استکبار جهانی را از درهای این کشور بیرون کردند ولی نمی‌دانیم چرا عده‌ای از مسئولان در حال القا کردن وضعیتی از کشور به مردم هستند که گویی آمریکا تنها منجی و راه نجات‌بخش ایران است، این افراد آب، نان، امنیت و سعادت مردم را در گرو ورود آمریکا به ایران می‌دانند.

*‌ بسیج، سپاه پاسداران و شورای نگهبان خار چشم خائنان و منافقان داخلی است

جنتی بیان کرد: امروز متأسفانه شاهد تمایزات گفتاری میان فرمایشات مقام معظم رهبری و برخی از دولتمردان نسبت به نهادهایی چون سپاه پاسداران و بسیج هستیم، در حکمیت اسلامی ایران دو نهاد نخست شورای نگهبان و سپس سپاه پاسداران و بسیج خوار چشم خائنان و منافقین داخلی هستند.

وی متذکر شد: ولایت فقیه دائماً با تدابیر حکیمانه خود نقشه‌‌های دشمنان را خنثی می‌کند، دشمن با همه نیروی خود درصدد براندازی انقلاب اسلامی برآمده است و این از روز روشن‌تر است ولی عده‌ای درصدد مخفی کردن آن هستند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه اشاره‌ای به فتنه ۸۸ کرد و گفت: عده‌ای هنوز حاضر نیستند فتنه ۸۸ را محکوم کنند و در برابر فتنه‌گران همچنان سکوت کرده‌اند و حتی ارتباطاتی در خفا با آنها دارند.

* برخی از مسئولان از قافله مردمی محکوم‌کنندگان فتنه ۸۸ عقب مانده‌اند

وی تأکید کرد: متأسفانه امروز شاهد هستیم برخی از اصحاب فتنه به سمت‌های دولتی منصوب شده‌‌اند و در پی آن هستند که حتی کرسی‌های مجلس آتی را هم بگیرند.

جنتی تصریح کرد: دشمن درصدد است که فرهنگ غرب را جایگزین فرهنگ اسلامی کند و این امر نگرانی بزرگ و اصلی رهبر معظم انقلاب است که بارها هشدار آن را داده‌اند، عده‌ای از مسئولان دولتی از قافله مردمی محکوم‌کنندگان فتنه ۸۸ عقب مانده‌اند و قطعاً پاسخی برای خانواده‌های شهدا ندارند.

دبیر شورای نگهبان به موضوع برجام اشاره و اذعان کرد: من نمی‌دانم معمای برجام چه بلایی بر سر مملکت ایران می‌آورد ولی مطلع هستم که طبق گفته‌های رئیس جمهور آمریکا و سران غربی آنچه در برجام برای آنها حاصل شد در جنگ با ایران به دست نمی‌آمد.

وی در پایان به انتخابات آتی مجلس و خبرگان رهبری گریزی زد و خاطر نشان کرد: بر مردم انقلابی و ولایی ایران فرض است که بیش از پیش هوشیار بوده و چهره‌های خط امامی را برای انتخابات آتی بشناسند و از آنها حمایت کنند.

درباره basir

موارد جالب

ویژه نامه ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)

بازدیدها: 0ویژه نامه ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) قمر بنی هاشم، ویزه نامه ولادت حضرت …

دیدگاهتان را بنویسید

اخبار با تصاویر

آمار بازدید

  • ۰
  • ۲۸۷
  • ۴۸۱
  • ۸,۷۷۳
  • ۲۷,۶۸۴
  • ۳,۹۰۹,۴۵۳
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۸