شهید والامقام محمود بیگی حبیب آبادی

بازدیدها: 59

شهید محمود بیگی حبیب آبادی نام پدر : علی اکبر تاریخ شهادت : ۴/۱/۱۳۶۱ تاریخ تولد : ۸/۷/۱۳۴۰ محل شهادت : عین خوش

 دهه ی چهل دهه ای بود که بسیاری از یاران دین در آن متولد شدند و این بشارت را خمینی کبیر(رحمه الله علیه) زمانی که در تبعید بود به نزدیکان خود داد و چنین گفت که یارانم هم اکنون در گهواره اند و یا کودکانی در آغوش مادر. و محمود یکی از همان یاران بود که در سال ۱۳۴۰ به دنیا آمد و در خانواده ای متدین رشد و تربیت یافت تا به جایی رسید که یکی از یاران امام شد و به همراه دیگر یاران دست  در دست هم کشور را از چنگ اهریمن آزاد ساختند و به دنبال آن برای نجات میهنشان راهی جبهه های جنوب شدند.

او که وجودش سرشار از صفات نیک اخلاقی هم چون ادب، تواضع، مهربانی و پیش سلامی بود به هنگام شنیدن ندای منادی خود را به جماعت مسلمانان می رساند تا نمازش را به جماعت بخواند و اهتمام زیادی می ورزید به شرکت در جلسات عزاداری امام حسین(علیه السلام).

 بوی بهار سال۶۱ هوای میهن را عطر آگین کرده بود. همه جا سبزه و گل نمایان بود و عطر و شوق وصال دل های عاشقان را به تلاطم می انداخت و وعده گاه عاشقان این بار منطقه ی عین خوش بود.

در حالی که دو روز از بهار می گذشت عملیات فتح المبین آغاز شد و محمود روز سوم عملیات یعنی چهارم فروردین ماه سال ۶۱ به میعادگاهش رسید و به سوی یاران شهیدش شتافت.

های ای انسان ها! تا کی بردگی و اسارت؟! تا کی شرک و کفر و ذلالت و گمراهی؟! آیا هنوز هم زانوی غم در بغل گرفته اید؟ آیا در افق، فلق را نمی بینید که چگونه دل شب را می درد و از صبح صادق سخن می گوید. آیا این امواجِ خروشانِ انسان های خمینی گونه را نمی بینید که پشت چپاولگران زمانه را به درد آورده اند؟!

درباره علیرضا

موارد جالب

شهید سعید کهشان

بازدیدها: 137   نام پدر : علی                                       تاریخ تولد : 1345 تاریخ شهادت : 1364                            …

دیدگاهتان را بنویسید

اخبار با تصاویر

آمار بازدید

  • ۰
  • ۱,۶۸۹
  • ۳,۶۱۸
  • ۲۰,۸۳۰
  • ۵۱,۱۲۲
  • ۳,۹۵۹,۸۰۷
  • ۱۴۰۳-۰۱-۲۹