سردار سلامی :من امشب را برای خود یک شرف و افتخار بزرگ می دانم و با نهایت تواضع دست خانواده های شهدا را می بوسم

بازدیدها: 44

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ؛

سردار سلامی در یادواره ۲۱۰ شهید هیئت بنی فاطمیه اصفهان گفت: آسمان، زمین و دریا آتش است و دوران جنگیدن با دست خالی برای ما گذشته است و مسلط و مسلحیم؛ بوش به هر کجا که می خواست حمله می کرد اما به اینجا که می رسید می ترسیدند.

سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره 210 شهید هیئت بنی فاطمیه اصفهان اظهار کرد: آسمان افتخارات استان اصفهان یکی از پرستاره ترین قطعات آسمان عالم اسلام و کشور ایران است؛ با بیش از 23 هزار ستاره پر فروغ شهیدان والامقامی که هرگز غروب نمی کنند و همواره زنده هستند و نزد خداوند روزی می خورند؛ اصفهان قلب جهاد و کانون شهادت با لشکرهای بی نظیر در تاریخ اسلام است.

وی درود به خانواده های شهیدان اصفهان فرستاد و افزود: شهدا به آروزهای خود می رسیدند اما خانواده شهدا آرزوهایشان را تقدیم می کردند و این ایثار بزرگتری است و من امشب را برای خود یک شرف و افتخار بزرگ می دانم و با نهایت تواضع دست خانواده های شهدا را می بوسم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: پادگان غدیر اصفهان از معرفت شهید جلال افشار بهره ها بردیم؛ امشب یکی از زیباترین شب های خداوند است و 22 بهمن یوم الله است؛ خداوند در قرآن به حضرت موسی امر کرده که مردم را به ایام الله متذکر باشد؛ فردا روز تجلی زیباترین نعمت های الهی در این سرزمین است.

وی ادامه داد: فردا روز طلوع خورشید اسلام از افق ایران است؛ کار امام(ره) انقلاب خود راهی نو برای سعادت بشر در عصر جاهیت گشود؛ اسلام بر افق عالم تابید و شرق و غرب را در نوردید؛ امام(ره) حیات اسلام را تجدید کرد و عظمت از دست رفته اسلام را بازگرداند.

سردار سلامی بیان کرد: کفر مسلمانان را در گورستان جهل دفن کرده بودند و استکبار هویت و منزلت مسلمانان را از بین برده بود؛ جهان اسلام را بخشی از جغرافیای سیاسی جهان کفر کرده بودند و منکرات به معروف و معروفات به منکر تبدیل شده بود.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره مستشاران آمریکایی برای سرنوشت مسلمین تصمیم می گرفتند و در این سرزمین حق توحش می گرفتند و ما را تحقیر می کردند؛ فردا روز آغاز زنده شدن و حشر مسلمانان از افق ایران است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: امام(ره) با قدرت کلام نشان داد که قدرت جدیدی در عالم ظهور کرده که بدون سلاح مسلح ترین قدرت های جهان را شکست می دهد و این حقیقت انقلاب ما بود؛ اسلام آمد و احکام الهی زنده شد؛ مأذنه ها اذان پخش کردند و انتشار امواج رادیو و تلویزیون همه در جهت ترویج معارف اسلام و افشای ماهیت دشمنان اسلام شد.

وی اشاره کرد: همانگونه که در بعثت نخستین اسلام همه منافقان و کفار در برابر پیامبر صف آرایی کردند، به محض اینکه اسلام در این سرزمین پیروز شد همه قدرت های بزرگ جهان با هم متحد شدند تا اسلام را شکست دهند اما خداوند به اسلام عظمت و شکوه بخشید

سردار سلامی گفت: خداوند به اسلام در این ملک قدرت بخشیده است و هر روز پیروزی زرینی در صفحات تاریخ اسلام به نام انقلاب اسلامی و ایران ثبت می شود؛ شرق و غرب در برابر این ملت پیروز شدند تا ثابت کنند که بدون اراده یکی از این دو قدرت ایستاد اما امام(ره) با کمک این ملت بزرگ و سایر ملت های بیدار شده جهان ایستاد.

وی عنوان کرد: انقلاب در بدو تولد با قدرت های بزرگ جنگید و این یک معجزه بزرگ بود؛ نخستین حرکت خطرناک قدرت های بزرگ در دوره ای که جهان میانشان تقسیم شده بود، جنگ تحمیلی 8 ساله بود و ما امروز برای تجلیل از مقام آن شهیدان در این مکان جمع شده ایم و باور کنید آن جنگ جهانی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: این شهیدان بزرگ توانستند با فداکاری بر این قدرت غلبه کنند و استقلال حقیقی را از درون این مقاومت بی انتها به مردم ایران هدیه کنند.

وی یادآور شد: ملت ایران که از ماجراهای تلخ مسجد کوفه و واقعه دردناک عاشورا درس گرفته بود می دانست که نباید آن تجربه های تلخ دوباره تکرار شود و در برابر دشمنان خدا از ولایت اطاعت کرد تا مسلمانان گرفتار سرنوشت تلخ گذشته نشوند؛ جنگ خاتمه یافت و ملت ایران پیروز از این جنگ خارج شد و یک وجب از خاک این سرزمین در اختیار دشمن قرار نگرفت؛ ما هنوز و تا ابد از آثار مقاومت جاوادنه این ملت در امان خواهد بود چراکه شهدا به ما مشق مقاومت و غلبه بر دشمن دادند.

سردار سلامی افزود: مگر می شد بدون نصرت خداوند در برابر این قدرت ایستاد؟؛ ما توشه ای قدرت مند از اعتماد به وعده های الهی را با خود همراه داریم؛ هرچند دشمن از فتنه و توطئه دست بر نداشته است و در طول این 38 سال همه توانایی خود را به کار گرفته است.

وی تصریح کرد: ارتش عراق در زمان صدام از ارتش امروز آمریکا مسلح تر و قوی تر بود؛ جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران جهانی بود و اجازه هیچ کاری به ما نمی دادند اما این ملت درون این محاصره ایستاد و هرگز چهره یک کشور محاصره شده را به خود نگرفت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن با تهاجم فرهنگی گمان می کرد که می تواند معصومیت فرزندان ما را بگیرد اما امروز شکوفه های عطر آفرینی از دل این سرزمین رویش کرده که فشار آنان برای اعزام به جبهه جنگ قابل مشاهده است.

وی بیان کرد: دشمن با ترور دانشمندان جوان ما می خواست موتور علمی ما را از کار بیاندازند اما ما در روزگار تحریم ماهواره به هوا فرستادیم و در فناوری های بیولوژیک شگفتی بیافرینیم و هواپیما بسازیم و امروز با پیشرفته ترین کشور جهان رقابت می کنیم.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: امروز هدف زنی موشک های ما 100 درصد است؛ البته مشکلات وجود دارد و قبول داریم؛ همانگونه که در همه کشورهای دیگر که فشارهای ما را ندارند این مشکلات وجود دارد و نمونه آن ترکیه است.

وی ابراز کرد: امروز انقلاب اسلامی در جهان پیش رفته است و شاهدیم که شهدای جمهوری اسلامی در نقاط دور دست جهان اسلام با دشمنان می جنگند؛ امروز هیچ کس به مقامات غربی لبخند نمی زند و جغرافیایی آنان در جهان اسلام کوچک شده است؛ این حقیقت است؛ امروز رئیس جمهور آمریکا تهدید می کند اما یک کودک 5 ساله را تهدید برای خود تلقی می کند و از او می ترسد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران همه راه ها را بسته است و این دوران دورانی است که تا دهها کشته از آنان نگیریم یک شهید نمی دهیم؛ در دریا راه برای مانور ناوهای هر دشمنی بسته است؛ اگر می خواهند هواپیما از روی ناو پرواز دهند دیگر ناوها فرودگاه امن نیست؛ بدون شک هر دشمنی بخواهد اینگونه کند در مبدأ منهدم خواهد شد.

وی اشاره کرد: آسمان، زمین و دریا آتش است و دوران جنگیدن با دست خالی برای ما گذشته است و مسلط و مسلحیم؛ بوش به هر کجا که می خواست حمله می کرد اما به اینجا که می رسید می ترسیدند و این داستان ادامه دارد.

ا

درباره basir

موارد جالب

ویژه نامه ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)

بازدیدها: 0ویژه نامه ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) قمر بنی هاشم، ویزه نامه ولادت حضرت …

دیدگاهتان را بنویسید

اخبار با تصاویر

آمار بازدید

  • ۰
  • ۱۶۸
  • ۷۵۱
  • ۳,۲۰۷
  • ۳۸,۹۲۸
  • ۳,۹۳۹,۱۴۵
  • ۱۴۰۳-۰۱-۲۹