شهید والامقام عبدالمجید بنائیان

بازدیدها: 32

عبدالمجید بنائیان

شهید عبدالمجید بنائیان نام پدر : محمود تاریخ شهادت : ۱۲/۱۱/۱۳۶۵ تاریخ تولد : ۱۳۴۴ عملیات : کربلای ۵ محل شهادت : شلمچه

 سال ۱۳۴۴ در آشیانه ای پرمهر و عطوفت والدین آهنگ زندگی سرداد. و از همان کودکی وجودش را به نور ایمان روشن ساخت. نامش را خسرو نهاده بودند اما او که خود را عبد مولا    می دانست می خواست که نامش عبدالمجید باشد، پس با پیگیری های زیاد تغییر نام داد.

با فرا رسیدن زمان علم آموزی چون تشنه کامی در کنار دریای علم کمر همت به رفتن به ژرفای اقیانوس دانش و برگرفتن مروارید از آن بست و پس از گرفتن مدرک دیپلم وارد حوزه شد و سه سال در یادگیری معارف دین مشتاقانه کوشید.

 او که در کلامش بلاغت آشکار بود عطوفت و مهربانی در چهره اش موج می زد و همواره کمک رسان اقوام و نزدیکان بود. به خواهرانش علاقه ی زیاد داشت و بیشترین توصیه اش حفظ حجاب و پیروی از فرامین اسلام بود.

با شروع جنگ تحمیلی آن وجود سرتاپا مشتاق به عنوان روحانی راهی میدان رزم شد و در کنار وظیفه ی خطیر تبلیغ در عملیات های مختلف مسئولیت دیده بانی برعهده می گرفت و گاه در خط مقدم به عنوان تک تیرانداز در مقابل دشمن می ایستاد.

و سرانجام در عملیات کربلای ۵ به سایر همرزمان خود پیوست و خاک شلمچه را با خون خویش رنگین ساخت.

جهانخواران می دانند که بزرگ ترین مانع در برای تجاوز به کشورهای اسلامی ایمان و عقیده ی آن هاست. پس اول سعی می کنند با تغییر سنت های اسلامی و جایگزین کردن چیزهای ظاهرفریبی از قبیل لباس های غربی، بی حجابی و عیاشی کم کم ایمان ها را سست کنند. آن گاه به وسیله ی خود مردم آن هدف های شوم را پیاده می کنند.پس هشیار باشید.

درباره علیرضا

موارد جالب

شهید سعید کهشان

بازدیدها: 137   نام پدر : علی                                       تاریخ تولد : 1345 تاریخ شهادت : 1364                            …

دیدگاهتان را بنویسید

اخبار با تصاویر

آمار بازدید

  • ۰
  • ۱,۳۷۴
  • ۲,۸۵۳
  • ۲۲,۳۹۶
  • ۵۳,۱۷۹
  • ۳,۹۶۲,۳۴۵
  • ۱۴۰۳-۰۱-۲۹