شهدا

شهید مصطفی رئوفی منش

Views: 54

[box type=”shadow” ]شهید مصطفی رئوفی منش نام پدر : حسین تاریخ شهادت : ۱۳۶۱ تاریخ تولد : ۱۳۴۴ عملیات : فتح المبین مسئولیت : تکاور [/box]

شقایق وجود مصطفی سال ۱۳۴۴ در اصفهان رویید و چون نهالی سرسبز قد برافراشت و پس از طی دوره ی کودکی راهی سرای علم آموزان شد. هر کجا مجلس سبزی از ذکر و دعا برپا می شد شمع وجود مصطفی روشنگر آن بزم بود.
از کودکی انس و الفتی خاص با ذکر و نام اهل بیت (علیهم السلام) داشت و همین آشنایی زمینه را برای رشد و شکوفایی معنوی او فراهم ساخت.
چندی بعد با شروع جنگ تحمیلی علی رغم علاقه ی زیادش به یادگیری دانش ، جهاد را بر ماندن ترجیح داد و به جمع مجاهدان راه خدا پیوست تا در میدان جنگ مشق عشق کند و در آزمون بندگی سربلند گردد.
سنش کم بود و همین امر مانع اعزامش، اما روح بزرگش چنان در وجودش شجاعت و مردانگی ایجاد کرده بود که راه را برایش هموار ساخت و راهی میدان رزم شد. به دنبال شرکت در عملیات بستان مجروح شده اما هنوز زخم هایش التیام نیافته دوباره به جبهه رفت.
روزهای نخستین سال ۱۳۶۱ سپری شد و تکاور نوجوان، مصطفی رئوفی منش در حالی که عشق به شهادت در درونش غوغایی ایجاد کرده بود و شور دفاع از میهن در جانش رخنه کرده بود به مقام والای شهادت دست یافت و واصل آرزوی دیرینه اش گشت.

[box type=”note” ] شما را به خدا به رهنمودهای امام امت گوش فرا دهید زیرا سخنان امام نشأت گرفته از کلام امام حسین(علیه السلام) است. پس این رهنمودها را سرمشق و الگوی خود قرار دهید. دیگر آن که شما را به خدا قلب امام امت را نرنجانید زیرا هرچه امام را برنجانید ما را رنجانده اید و امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را ناراحت کرده اید. [/box]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا