شهید سیدابراهیم مصطفوی

بازدیدها: 70

شهید سیدابراهیم مصطفوی نام پدر : سیدعباس تاریخ شهادت : 2/1/1361 تاریخ تولد : 12/2/1341 عملیات : فتح المبین

پسری از تبار ابراهیم و از سلاله ی پاک محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) عطیه ای شد از جانب خداوند در بهار سال 1341 به خانواده ای مؤمن و مذهبی.
نامش را ابراهیم نهادند تا که بت شکن زمان گردد و برای نابودی ظلم به پا خیزد. به پا خواست، در کنار درسش آن گاه که خمینی(رحمه الله علیه) فریاد استقلال و آزادی سرداد او هم همگام با مردمش و هم کلام با رهبرش به خیابان ها رفت و برا ی شکستن بت های زمانه کوشید.
وجود مصطفی آیینه ی محبت، شجاعت، خوش خلقی و قناعت بود. او فردی فعال و کوشا بود،به همگان به ویژه پدر و مادر احترام می گذاشت و خیرخواه مردم بود. علاقه ی زیادی به فعالیت های ورزشی به ویژه شنا و کاراته و فوتبال داشت و در اوقات فراغتش ورزش می کرد.
آن زمان که با پایان کسوف تباهی در آسمان ایران ستاره ی سرخ پیروزی در افق های بیکران وطن تابیدن گرفت او نیز در کنار دیگر سبزپوشان سپاهی برای تداوم راه انقلاب کوشید تا آن که اهریمن پلید بر خاک وطن سایه افکند و او برای رهایی میهن با اعتقادی راسخ در راه دفاع از آرمان های اسلامی به جبهه شتافت و پس از ماه ها جانفشانی و دلاوری در دومین روز از بهار سال 1361 در عملیات فتح المبین جامه ی سرخ شهادت بر تن کرد و در موجی از خون به قله ی وصال رسید.

سعی کنید هر کاری انجام می دهید از روی اخلاص و فقط برای رضای خداوند تبارک و تعالی باشد و رضای هیچ کس را در نظر نگیرید. هر عملی که می خواهید انجام دهید قبلاً فکر کنید و آن را در کانال رضای خداوند قرار دهید و سپس عمل کنید.

درباره علیرضا

موارد جالب

شهید سعید کهشان

بازدیدها: 137   نام پدر : علی                                       تاریخ تولد : 1345 تاریخ شهادت : 1364                            …

یک نظر

  1. از دیدن عکس شهدا لذت بردم
    تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

اخبار با تصاویر

آمار بازدید

  • ۰
  • ۷۸۳
  • ۲,۸۵۳
  • ۲۱,۸۰۵
  • ۵۲,۵۸۸
  • ۳,۹۶۱,۷۵۴
  • ۱۴۰۳-۰۱-۲۹