سردار یدالله جوانی در جمع خانواده شهدا وبسیجیان حسینیه بنی فاطمه اصفهان حضور یافت

بازدیدها: 0

سردار یدالله جوانی شامگاه چهارشنبه در سفر به اصفهان در جمع خانواده شهدا وبسیجیان حسینیه بنی فاطمه اصفهان با بیان اینکه اکثر شهدای هشت سال دفاع مقدس بسیجی بودند، اظهار داشت: براساس آمار موجود بیش از ۹۵ هزار نفر از شهدای کارمند، معلم، دانش آموز و از مشاغل آزاد جزء بسیجیان بودند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا و تجدید بیعت با آنان می‌تواند بهترین راهکار برای زنده نگهداشتن یاد آنها و ادامه دادن راه آنها باشد، اضافه کرد: شهدا جایگاه بسیار بالایی دارند و نیازی به تمجید ما ندارند، در واقع ما به آنها نیاز داریم و باید راه آنها را ادامه دهیم.

یاد شهدا می‌تواند آرامش را به جامعه هدیه دهد

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه یاد شهدا می‌تواند آرامش را به جامعه هدیه دهد، تصریح کرد: وجود دشمن برای موحدان ابزاری برای آزمایش است، وجود دشمن در هر برهه زمانی نیاز به جهاد را یادآور می‌شود و همواره باید به این امر توجه داشته باشیم.

وی بسیجیان را پیشگام جهاد در راه خدا دانست و تاکید کرد: کمتر کسی بسیج را به صورت واقعی درک کرده و می‌شناسد، رهبر کبیر انقلاب در آخرین پیام خود در سال ۶۷ بسیج را مدرسه عشق توصیف کردند و در این پیام به خلوص بسیجیان غبطه خوردند و از درگاه الهی خواستند که ایشان را در صحرای محشر با بسیجیان محشور سازد.

خواستار تحقق خواسته‌های امام خمینی (ره) در منطقه هستیم

سردار جوانی به سهم بالای بسیجیان در ۴۰ سال موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ابراز داشت: نهالی که رهبر کبیر انقلاب کاشتند امروز به درخت تنومندی تبدیل و شاخ و برگ دارد و خواستار تحقق خواسته‌های امام خمینی (ره) در منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون توانسته‌ایم تا حد قابل قبولی خواسته‌های رهبر کبیر انقلاب را در منطقه خاورمیانه به انجام برسانیم، تصریح کرد: آمریکا از اواخر قرن نوزدهم تسلط بر جهان را برنامه‌ریزی کرده اما موفق نبوده چرا که کارشناسان آمریکایی بر این باور هستند که رهبری آمریکا بر جهان مستلزم تسلط بر خاورمیانه است که این امر محقق نشد.

ایران قدرت بزرگ  منطقه است

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان  اینکه ایران امروز قدرت بزرگ در منطقه است، اضافه کرد: باید توجه داشتند قدرت امروز ما نتیجه جهاد است، چنانچه بخواهیم این قدرت حفظ شود باید با وحدت و همدلی در راه جهاد گام برداریم تا دشمن را نا امید کنیم.

وی با بیان اینکه ما به راهی جز پیروزی فکر نمی‌کنیم، ابراز داشت:  بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب در دوراهه جنگ داخلی یا صلح با ذلت، راهی جز مقاومت نداریم که این امر همان راه شهدا است و با ادامه این راه به پیروزی می رسیم.

برای غلبه بر تحریم‌ها نیازمند جراحی هستیم

سردار جوانی با بیان اینکه بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب تا مادامی که آمریکا به زیر کشیده نشود دست از شیطنت و توطئه بر نمی‌دارد، افزود: برای غلبه بر تحریم‌ها نیازمند جراحی هستیم، افزایش نرخ و سهمیه بندی سوخت یکی از جراحی‌های لازم بود چرا که سوخت آزاد شده بود و این برای کشور خوب نبود.

وی افزود: تامادامی که سوخت آزاد بود مصرف بی رویه و قاچاق سوخت و ناعدالتی در کشور وجود داشت.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند از هر تصمیم کارشناسانه سران سه قوه برای رفع مشکلات حمایت خواهند کرد، افزود: این در حالی است که آمریکایی‌ها به دنبال از بین بردن وحدت و گفت‌وگوی مقاومت، امنیت و زیرساخت‌های کشور هستند تا به اهداف شوم خود برسند.

درباره علیرضا

موارد جالب

سال «جهش تولید با مشارکت مردم»

بازدیدها: 0در اوّلین روز سال ۱۴۰۳؛ سال «جهش تولید با مشارکت مردم» بسم الله الرّحمن …

دیدگاهتان را بنویسید

اخبار با تصاویر

آمار بازدید

  • ۰
  • ۲۴۵
  • ۴۸۱
  • ۸,۷۳۱
  • ۲۷,۶۴۲
  • ۳,۹۰۹,۴۱۱
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۸