نذر حسینی هیئت بنی‌فاطمه (س) در بیمارستان‌های اصفهان

بازدیدها: 0

بیمارستان های اصفهان شب های محرم مهمان نذر حسینی هیئت بنی فاطمه (س)
مسئول اجرایی هیئت بنی فاطمه (س) اصفهان گفت: برنامه ریزی کردیم که در دهه محرم امسال هر شب میزبان یکی از بیمارستان های دولتی اصفهان در بحث نذر حسینی و توزیع غذا در بین بیماران، کارکنان و کادردرمانی باشیم.

جواد ابوطالبی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص فعالیت های هیئت بنی فاطمه اصفهان اظهار کرد: هیئت بنی فاطمه (س) برای تحقق به فرمایشات رهبر انقلاب پیرامون کمک مؤمنانه تاکنون چندین مرحله کمک مؤمنانه انجام داده است.

مسئول اجرایی هیئت بنی فاطمه (س) اصفهان گفت: هفت مرحله کمک مؤمنانه توسط هیئت بنی فاطمه (س) از شروع سال 99 تاکنون در بین خانواده های نیازمند اهدا شده است.

وی افزود: با توجه به وضعیت بیماری کرونا و فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر لزوم رعایت پروتکل های اعلامی از وزارت بهداشت، محدودیت هایی ایجاد شد و هیئت بنی فاطمه (س) در اولین اقدام محل فعالیت هیئت از حسینیه بنی فاطمه (س) که مکانی مسقف بود را به مکانی سرباز منتقل کردیم.

ابوطالبی با اشاره به کمک های مؤمنانه در ماه محرم، بیان کرد: به دلیل رعایت فاصله اجتماعی میزبان بیشتر یک هزار نفر نمی توانیم باشیم و با توجه به تأکید رهبر انقلاب برای انجام کمک های مؤمنانه، هزینه های اطعام عمومی امسال برای نذر حسینی اختصاص پیدا کرد.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی کردیم که در دهه اول محرم امسال هر شب میزبان یکی از بیمارستان های دولتی اصفهان در بحث نذر حسینی و توزیع غذا در بین بیماران، کارکنان و کادر درمانی باشیم.

توزیع2750 پرس غذا در بیمارستان های اصفهان

مسئول اجرایی هیئت بنی فاطمه (س) اصفهان با بیان اینکه نذر حسینی از شب اول دهه محرم و با پذیرایی از 500 نفر از بیماران، کارکنان و کادر درمانی بیمارستان امین آغاز شده است، تصریح کرد: شب های دوم و سوم محرم از بیمارستان الزهرا (س) با یک هزار و 400 پرس و شب چهارم و پنجم محرم از بیمارستان های خورشید و فیض با 850 پرس غذا میزبانی می کنیم .

وی در پایان گفت: برنامه ریزی کردیم که میزبان بیمارستان های فارابی، سوانح سوختگی و دیگر بیمارستان های دولتی اصفهان در شب های محرم باشیم.

درباره علیرضا

موارد جالب

ویژه نامه ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)

بازدیدها: 0ویژه نامه ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) قمر بنی هاشم، ویزه نامه ولادت حضرت …

دیدگاهتان را بنویسید

اخبار با تصاویر

آمار بازدید

  • ۰
  • ۵۶۱
  • ۲,۸۵۳
  • ۲۱,۵۸۳
  • ۵۲,۳۶۶
  • ۳,۹۶۱,۵۳۲
  • ۱۴۰۳-۰۱-۲۹