شهید مجید خدمت کن

بازدیدها: 91

شهید مجید خدمت کن نام پدر : عبدالخالق تاریخ شهادت : 5/2/1366 تاریخ تولد : 19/6/1346 عملیات : کربلای 10 محل شهادت : بانه
نوزدهمین روز از ششمین ماه سال 1346 مجید دیده به جهان گشود. چهارمین فرزند خانواده و بسیار بازیگوش و پرجنب و جوش بود. به همین سبب در همان کودکی چند حوادثه ی ناگوار برایش پیش آمد اما خداوند حافظ او شد تا در کمتر از بیست سال بعد او حافظ اسلام گردد.
روزگار ناموافق در نوجوانی دستان مهربان و گرم پدر مؤمنش را از او دور ساخت تا از آن پس در پناه مهربانی های مادر تربیت گردد.
ایمان و محبت خداوند در دلش عزمی ساخته بود تا خود را مقید به رعایت واجبات و ترک محرمات کند. او که جثه ای ورزیده و تنومند داشت و ورزش های رزمی می کرد، هیچ گاه سر در برابر دیگران فرو نمی آورد و شجاعت و غیرت فراوان در وجودش بود. بدین سبب به هنگام حمله ی غاصبان بر خاک وطن اسلامی با آن که سن کمی داشت و دو برادرش هم در جبهه بودند اما عزم میدان نبرد نمود و با اصرار فراوان رضایت مادر را گرفت.
زمان زیادی نگذشت که با بروز توانمندی هایش به عنوان بی سیم چی گردان حضرت ابوالفضل(علیه السلام) انتخاب شد و پس از آن راهی گردان یا زهرا(سلام الله علیها) شده و بی سیم چی شهید تورجی زاده گشت.
او در طول سا لها حضور در جبهه بارها زخمی گشت و دوباره با عزمی استوارتر به میدان رزم می شتافت. سرانجام در عملیات کربلای 10 در اثر اصابت گلوله ی 120 به سنگر به همراه فرمانده ی شهیدش تورجی زاده سر تعظیم در طریق حق فرود آورد و برای همیشه هم جوار آسمانیان گشت.

برادران و خواهران عزیز بدایند که این انقلاب به ما احتیاج ندارد بلکه این ما هستیم که به این انقلاب و رهبری محتاجیم پس وقتی که به چیزی آن هم اسلام و انقلاب و رهبری معظم آن احتیاج پیدا می کنیم باید به طرفش برویم و آن را برگیریم و امیدوارم که خداوند متعال هم از این انتخاب ما راضی باشد و ما را ببخشد که بیش از این نتوانستیم خدمت کنیم.

درباره علیرضا

موارد جالب

شهید سعید کهشان

بازدیدها: 137   نام پدر : علی                                       تاریخ تولد : 1345 تاریخ شهادت : 1364                            …

دیدگاهتان را بنویسید

اخبار با تصاویر

آمار بازدید

  • ۰
  • ۱,۵۳۰
  • ۲,۷۹۶
  • ۱۷,۸۰۴
  • ۴۸,۳۵۵
  • ۳,۹۵۶,۰۳۰
  • ۱۴۰۳-۰۱-۲۹