شهید سیدعلی سقایی

بازدیدها: 38

شهید سید علی سقائی

شهید سیدعلی سقایی نام پدر : سید مصطفی تاریخ شهادت: 20/3/1361 تاریخ تولد: 15/3/1341 محل شهادت : ام الرصاص

خردادماه سال 1341 بود که سیدعلی دیده به جهان گشود. بیست سال بعد در همان خردادماه هم به شهادت رسید. تولدش در خانه ای بود که خیمه ی زهد و پارسایی در آن برافراشته شده بود. پدر سرپرست هیئت بنی فاطمه و سیدعلی از کودکی با راه یابی به هیئت از محبان و عاشقان راه امام حسین(علیه السلام) شد. در روزهای انقلاب او تنهاتر از حقیقت در گوشه ی روشنِ وجدانِ تاریخ میهن به پاسداری از ایران قیام کرد و با شکل دهی تظاهرات و ساماندهی مردم انقلابی سهیم درآزادی و استقلال وطن شد و عزمش ضامن دوام ایران و خونش امضاگر حقانیت قیام گشت.با حمله ی دشمن و صدورفرمان جهاد امام مبنی بر دفاع از مرز و بوم اسلامی، عزمی راسخ در وجودش شعله دواند و پس از طی دوره ی آموزشی در پادگان غدیر از طریق سپاه پاسداران راهی میدان رزم شد. ماه ها حضورش در جبهه نمایانگر ایثارگری ها و جانفشانی های او بود و سرانجام هم چنان که در دل آرزوی شهادت را می پروراند وصیت نامه ای نوشت و از همگان خواست قدر امام بزرگوار را دانسته و در همه حال پیرو او باشند و به سخنانش با دقت و تدبر گوش فرا دهند و در آخر هم خطاب به پدر و مادر خواست در شهادتش صبر پیشه سازند و گریه نکنند و چندی بعد سیدعلی در منطقه ی عملیاتی بیت المقدس از عرصه ی تنگ دنیا رهایی یافت و به آرزوی خویش یعنی وصال محبوب رسید.

از روحانیت اصیل و مبارز و روحانیونی که با تمام وجودشان خالصانه از امام و فرامین او پیروی می کنند پشتیبانی نموده و در تمام امور از آنان پیروی نمایید و هیچ گاه این روحانیت اصیل و پیرو خط امام را که بازوان توانا و قدرتمند این انقلاب هستند تنها نگذارید.

درباره علیرضا

موارد جالب

شهید سعید کهشان

بازدیدها: 137   نام پدر : علی                                       تاریخ تولد : 1345 تاریخ شهادت : 1364                            …

دیدگاهتان را بنویسید

اخبار با تصاویر

آمار بازدید

  • ۰
  • ۱,۷۱۹
  • ۹۷۲
  • ۵,۳۷۶
  • ۴۰,۹۸۸
  • ۳,۹۴۱,۶۶۸
  • ۱۴۰۳-۰۱-۲۹