شرط پیروزی مقتدرانه حضور در صحنه انتخابات است

بازدیدها: 0

حسین آذین شامگاه _پنجشنبه دوازدهم بهمن_ در یازدهمین یادواره ۲۱۰ شهید هیئت بنی‌فاطمه (س) اصفهان با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقطع زمانی و تاریخی ما شبیه به مقطع حکومت امیرالمومنین است و بر همین اساس رهبر انقلاب همگان به تدبر و تفکر در حوادث، وقایع و جریان‌هایی آن دوره و موضع گیری‌های امیرالمومنین در قبال جریان‌های مخالف کرده دعوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: امیرالمومنین در خطبه ۵۶ نهج‌البلاغه می‌فرمایند آنگاه که پیامبر اکرم مبعوث شدند و جمعیت‌ها به او گرویدند، در جنگ‌ها مقابل برادران، عموها و عموزاده‌های خویش بودیم و با آن‌ها می‌جنگیدیم و مقابله می‌کردیم و استوار و ثابت قدم در صحنه‌ها و میدان جنگ می‌ماندیم.

نماینده یادواره ۲۱۰ شهید با اشاره به نقش‌آفرینی مردم تصریح کرد: آنگاه که خدا صدق ما را در اندیشه، نیات، باورها، گفتار، رفتار و کردار دید، انواع خواری و ذلت را سرازیر وجود دشمن کرد و مستکبرین و دشمنان اسلام و مسلمین را خوار و یاری، نصرت و پیروزی را به مؤمنین نازل کرد و اسلام و نظام آن استقرار و مستحکم گشت و در همه جهان اندیشه‌های آن نفوذ کرد.

آذین خطاب به حاضران گفت: همانگونه که دیده‌اید از آغاز انقلاب تا الان هرکجا صادقانه عمل کردیم موفق شدیم و دشمن عقب رفت، شکست خورد و خوار شد.

وی با تاکید بر اینکه باید صادقانه عمل کنیم، گفت: در گذشته می‌گفتیم ما همه سرباز توییم خمینی، امروز نیز باید صادقانه از رهبر تبعیت کنیم؛ همچنین باید توجه داشت که صادقانه عمل کردن فقط در گفتار نیست بلکه در عمل نیز قرار دارد.

نماینده یادواره ۲۱۰ شهید اظهار کرد: بهترین شاهد برای صدق این ملت در صحنه‌های مختلف مقابله با دشمن، شهیدان هستند چراکه شهید به معنای شاهد بر صدق ملت است.

آذین ادامه داد: اگر می‌خواهیم از این مقطع پیروزمندانه، با شکوه و مقتدر عبور کنیم باید صادقانه عمل کنیم، گوش به فرمان رهبری باشیم و با ورود به عرصه انتخابات دشمن را ناامید کنیم چراکه این همان چیزی است که دشمن نمی‌خواهد.

وی با اشاره به اینکه ۲۱۰ شهید پرورش یافته هیئت بنی‌فاطمه هستند، تصریح کرد: مهم‌ترین مشخصه هیئت بنی‌فاطمه تجمع و تشکیلی مورد تأیید است که همواره از قبل انقلاب در مسیر ولایت و امامت بوده است و ارتباط خود را با ولی زمان حفظ کرده و ادامه‌دار خواهد بود

درباره علیرضا

موارد جالب

ویژه نامه ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)

بازدیدها: 0ویژه نامه ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) قمر بنی هاشم، ویزه نامه ولادت حضرت …

دیدگاهتان را بنویسید

اخبار با تصاویر

آمار بازدید

  • ۰
  • ۷۱
  • ۳,۱۷۹
  • ۲۰,۹۰۹
  • ۵۶,۵۶۴
  • ۳,۹۶۹,۹۴۰
  • ۱۴۰۳-۰۱-۲۹