شهید والامقام حسن حکیمی فرد

بازدیدها: 39

شهید حسن حکیمی فرد نام پدر : علی اصغر تاریخ شهادت : ۲۶/۴/۱۳۶۱ تاریخ تولد : ۳/۶/۱۳۴۳ محل شهادت:شلمچه،عملیات رمضان تحصیلات : دوم متوسطه

 تازه از هیئت باز می گشت ، آن شب در پای منبر، حسین(علیه السلام) را جور دیگر فریاد می زد.ندای درون به دستانش انرژی دوچندان می داد. همه مبهوت فریاد دستان و سینه ی پر طپش او شده بودند. قامت حسن در میان نوحه خوانان، جلوه ای مردانه داشت .

از چهره ی مصممش می شد فهمید که نمی تواند در مسائل اعتقادی آدمی ساکت و ملایم باشد. تا صحبت از دین و انقلاب و جنگ می شد طنین کلامش یکدست و هیکل تنومندش استوارتر جلوه می کرد.

به پدر و مادر خیلی احترام می گذاشت، عاشق امام بود و نگاهش به دنبال کلام او. حسن راهش را از میان سخنان امام یافته بود و برای رسیدن به هدفش قدم در وادی عشق نهاد.

به هنگام حمله ی سپاه ابلیس برای سرنگونی تنها حکومت صالحان بر روی زمین آزمون عشق دیگری در پیش روی حسن قرار گرفت و او نیز چون هزاران مرد عاشق دیگر آهنگ استقامت و پایداری سرداد و در فروردین ماه سال ۶۱  راهی میدان رزم شد. چهار ماه بیشتر از حضور غیرتمندانه اش در جبهه نمی گذشت که عملیات رمضان به پا شد و او به عنوان آرپی جی زن در عملیات شرکت کرد و دلاورانه در برابر دشمن ایستاد. و در همان عملیات بود که سر تعظیم در برابر حق فرود آورد و برای همیشه همجوار آسمانیان گشت.

اما ای دوستان با وفا ! چند کلمه با شما سخن دارم؛ اول اینکه رفقای عزیز که با من محشور بوده اید من را حلال نمایید و به شما می گویم دست از دامن امام و دین مبین اسلام برندارید و راه شهیدان را ادامه داده تا به پیروزی نهایی نائل شوید. شما پشتیبان این رهبر باشید. این رهبر است که با سخنانش بدن تمام ابرقدرت ها را به لرزه می اندازد، این رهبر است که پشتیبان مستضعفان جهان است.

درباره علیرضا

موارد جالب

شهید سعید کهشان

بازدیدها: 137   نام پدر : علی                                       تاریخ تولد : 1345 تاریخ شهادت : 1364                            …

دیدگاهتان را بنویسید

اخبار با تصاویر

آمار بازدید

  • ۱
  • ۳,۰۷۲
  • ۲,۷۹۶
  • ۱۹,۳۴۶
  • ۴۹,۸۹۷
  • ۳,۹۵۷,۵۷۲
  • ۱۴۰۳-۰۱-۲۹